Monday, March 16, 2009

انا اسفه

اعتذار لمدونتى فقد اتصعنت لى الندونه منذ سنتين فى شهر يونيه 2007

كنت صغيره و مازلت صغيره ، لانى كنت فى تانيه اعدادى و دلوقتى فى اولى ثانوى اول لما شوفت مدونتى قولت هعمل بيها ايه يعنى

مش لقيت غير كتاب قديم نقلت منه درس و سبتها و مش سالت فيها.و جيت اتفرج على شبابيك فى يوم و انا بذاكر سمعت ايه صحبت مدونه

انا قررت اكون عانس بعد المذاكره دخلت اشوف مدونه بتاعتها و بجد مدونه حلوه اوى و اتفرجت على مواضيعهاجامده اوى و حلوه اوى

و لقيت موضوع عن انها مكنتش بتعجب بحد او غير البنات المهم بجد الجمله ده فكرتنى بنفسى و قولت ليه مش اعمل مدونه اكتب فيها عن نفسى

و عن اللى بشوفه لما بقيت فى مدرسة بنات بس و افتكرت مدونتى قولت لما ادخل فيها و اشوف فيها ايه المهم اول لما دخلت حسيت انى عايزه

مناديل و امسحها من التراب اللى عليها فعلا لقتى بتشد للمدونه اوى و افتكرت فيها كل حاجه الموضوع و لقيت ردين رد منهم بيقولى عايزين

نجمع مدونات السويس و التانى شكر على الموضوع .


انا بعتذر حقيقى للمدونه و بعتذر لكل اللى دخل و مش استفاد

و بشكر محمد التهامى صاحب مدونة بنى ادم مع وقف التنفيذ لانه هى اللى عملى المدونه

2 comments:

حارة سد said...
This comment has been removed by the author.
حارة سد said...

أحيانا لا يجد الشخص منا بد من التدوين..لأنه يعتبر تلك المدونة المرآة اللتي يرى بها ذاته والصديق الذي يفيض اليه بهمه وحزنة وكربه
اجعلي مدونتك الشخصية نابعة من داخل ذاتك لا اصطناعية الإحساس حتى تربحي صداقتها

الحارة سد